Rozvrh Praha

Všechny  Pohybové lekce  Počítačové kurzy  Jazykové kurzy  Trénink paměti  Pěvecký kroužek  Rukodělné kroužky  Volnočasové aktivity  Kulturní akce 
26 Po 27 Út 28 St 29 Čt 30 1 So 2 Ne
Celý den
0:00
1:00
2:00
3:00
4:00
5:00
6:00
7:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Nyní Zář 30 02:06 pm
9:00 ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
Zář 26 v 9:00 – 10:30
Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme Pokračovat ve čtení
13:00 CHYTRÝ TELEFON v Klub seniorů
CHYTRÝ TELEFON v Klub seniorů
Zář 26 v 13:00 – 15:30
Senioři v úzkém kruhu 5ti účastníků naučí pracovat s chytrým telefonem. Každý kurz bude složen ze tří odpoledních bloků, přičemž jedna skupina I bude docházet vždy v pondělí. Během těchto tří týdnů se účastníci dozvědí informace o jejich telefonu a jeho nastavení, o možnostech příslušenství, základní popis a ovládání operačního systému Android, jak telefon využívat pro telefonování, SMS, pořizování a posílání fotografií a Pokračovat ve čtení
8:30 ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
Zář 27 v 8:30 – 10:00
Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme Pokračovat ve čtení
10:45 ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v DDM Stanice techniků
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v DDM Stanice techniků
Zář 27 v 10:45 – 12:15
Cvičební sál ve 2. patře budovy, bezbariérový vstup   Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme Pokračovat ve čtení
9:00 ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
Zář 29 v 9:00 – 10:30
Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme Pokračovat ve čtení
11:30 KONDIČNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
KONDIČNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
Zář 29 v 11:30 – 12:30
Cílem je zvýšit funkční zdatnost ochablých svalů. Efektivním řešením jsou pomalá cvičení vytrvalostního charakteru. Jedná se o zvolna a rovnoměrně vykonávané pohyby proti přirozenému pasivnímu odporu gravitace. Do činnosti zapojujeme velké svalové skupiny a pohyb koordinujeme s dýcháním. Při pravidelném a dlouhodobém cvičení zvyšujeme tělesnou zdatnost i výkonnost. Díky tomu lze mnohem lépe kompenzovat a odstraňovat svalové dysbalance.   Na Pokračovat ve čtení
Říj
3
Po
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
Říj 3 v 9:00 – 10:30

Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme bránici. Kombinujeme břišní dýchání s hrudním a podklíčkovým dýcháním, nacvičujeme “dýchací vlnu“. U dechových cvičení nacvičujeme správný dechový stereotyp a učíme se vnímat vlastní tělo. Díky individuálnímu přístupu certifikované cvičitelky může začít každý bez ohledu na věk.

 

Na cvičení s námi pití, ručník a pohodlné oblečení. Cvičíme bez obuvi.

CHYTRÝ TELEFON v Klub seniorů
Říj 3 v 13:00 – 15:30

Senioři v úzkém kruhu 5ti účastníků naučí pracovat s chytrým telefonem. Každý kurz bude složen ze tří odpoledních bloků, přičemž jedna skupina I bude docházet vždy v pondělí. Během těchto tří týdnů se účastníci dozvědí informace o jejich telefonu a jeho nastavení, o možnostech příslušenství, základní popis a ovládání operačního systému Android, jak telefon využívat pro telefonování, SMS, pořizování a posílání fotografií a videí a využívání dostupných praktických aplikací.

S sebou na kurz:

  • Vlastní telefon s operačním systémem Android
  • Poznámkový blok
Říj
4
Út
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
Říj 4 v 8:30 – 10:00

Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme bránici. Kombinujeme břišní dýchání s hrudním a podklíčkovým dýcháním, nacvičujeme “dýchací vlnu“. U dechových cvičení nacvičujeme správný dechový stereotyp a učíme se vnímat vlastní tělo. Díky individuálnímu přístupu certifikované cvičitelky může začít každý bez ohledu na věk.

 

Na cvičení s námi si přineste podložku, ručník a pohodlné oblečení. Cvičíme bez obuvi.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v DDM Stanice techniků
Říj 4 v 10:45 – 12:15
Cvičební sál ve 2. patře budovy, bezbariérový vstup

 

Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme bránici. Kombinujeme břišní dýchání s hrudním a podklíčkovým dýcháním, nacvičujeme “dýchací vlnu“. U dechových cvičení nacvičujeme správný dechový stereotyp a učíme se vnímat vlastní tělo. Díky individuálnímu přístupu certifikované cvičitelky může začít každý bez ohledu na věk.

 

Na cvičení s námi si přineste podložku, ručník a pohodlné oblečení. Cvičíme bez obuvi.

Říj
5
St
TRÉNINK PAMĚTI v Klub seniorů
Říj 5 v 9:30 – 10:30
RUKODĚLNÝ KROUŽEK v Klub seniorů
Říj 5 v 10:45 – 12:15
Říj
6
Čt
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v Squash Modrý svět
Říj 6 v 9:00 – 10:30

Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme bránici. Kombinujeme břišní dýchání s hrudním a podklíčkovým dýcháním, nacvičujeme “dýchací vlnu“. U dechových cvičení nacvičujeme správný dechový stereotyp a učíme se vnímat vlastní tělo. Díky individuálnímu přístupu certifikované cvičitelky může začít každý bez ohledu na věk.

 

Na cvičení s námi si přineste podložku, ručník a pohodlné oblečení. Cvičíme bez obuvi.

KONDIČNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
Říj 6 v 11:30 – 12:30

Cílem je zvýšit funkční zdatnost ochablých svalů. Efektivním řešením jsou pomalá cvičení vytrvalostního charakteru. Jedná se o zvolna a rovnoměrně vykonávané pohyby proti přirozenému pasivnímu odporu gravitace. Do činnosti zapojujeme velké svalové skupiny a pohyb koordinujeme s dýcháním. Při pravidelném a dlouhodobém cvičení zvyšujeme tělesnou zdatnost i výkonnost. Díky tomu lze mnohem lépe kompenzovat a odstraňovat svalové dysbalance.

 

Na cvičení je třeba pouze pohodlné oblečení a obuv. Podložky a pomůcky jsou k dispozici.

Říj
7
HRUBÁ SKÁLA, VALDŠTEJN
Říj 7 v 7:30
HRUBÁ SKÁLA, VALDŠTEJN

Termín: 07.10.2022

Čas: 7:30

Místo srazu: Vlakové nádraží Čakovice

Vstupné: Vstupné hrazeno organizátorem; cestovné si hradí každý účastník sám

Vzdálenost: 14 km

Terén: Mírně kopcovitý, lesní cesty; doporučujeme pevnou obuv a hůlky, které na vyžádání zapůjčíme.

Zajímavosti na trase:

  • Naučná stezka Hruboskalsko
  • Bývalé lázně Sedmihorky
  • Dračí skály
  • Zámek Hrubá Skála
  • Kostel sv. Josefa
  • Zlatá stezka Českého ráje
  • Adamovo lože
  • Vyhlídka Na Kapelu
  • Hrad Valdštejn
  • Kaple sv. Jana Nepomuckého
  • Skalní vyhlídka Hlavatice
  • Brána do Českého ráje

 

Bližší informace:

Cílem výletu bude prohlídka hradu Valdštejn. Ovšem k hradu nepojedeme, ale dojdeme pěšky. Výchozím bodem pro nás budou Lázně Sedmihorky, do kterých se dostaneme od autobusové zastávky přes lipovou alej čítající 78 stromů. Projdeme malým centrem dnes už uzavřených lázní a vydáme se po NS Hruboskalsko až k zámku Hrubá Skála. Po cestě nás budou obklopovat pískovcové Dračí skály a neminou nás ani krásné výhledy. Na Hrubé Skále se moc neohřejeme a za Adamovým ložem se napojíme na Zlatou stezku, která nás dovede až k Valdštejnu. Cestou mineme Arboretum Bukovina, od kterého budeme mírně stoupat, až se dostaneme na skalní plošinu, ze které vedou odbočky na vyhlídky nabízející krásné rozhledy na skupiny Hruboskalského skalního města. Následně budeme pokračovat až k hradu Valdštejn – zde proběhne komentovaná prohlídka (45 min). K vidění bude celý exteriér hradu, sklepení, biliárový sál, interiéry klasicistního a romantického paláce. Z hradu Valdštejn se opět napojíme na Zlatou stezku, která nás provede kolem skalní vyhlídky Hlavatice až do Turnova.

 

Stravování: Většinu času strávíme v přírodě, proto doporučujeme vzít si s sebou dostatek jídla a tekutin!

 

Na akci je třeba se dopředu nahlásit u Jany Mikulecké!

Říj
10
Po
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ v TJ Sokol I. Smíchov
Říj 10 v 9:00 – 10:30

Při cvičení využíváme váhy vlastního těla, dbáme na posílení ochablých svalů a svalů pánevního dna, protažení zkrácených svalů a zapojujeme cviky na udržení stability. Hodiny zdravotního cvičení jsou doplněny také o prvky jógy, pilates a ověřené cviky s overbally a dalšími rehabilitačními pomůckami. V průběhu každé lekce zapojujeme také stabilizující dechová cvičení. Zaměřujeme se především na abdominální dýchání, při němž účinně zapojujeme bránici. Kombinujeme břišní dýchání s hrudním a podklíčkovým dýcháním, nacvičujeme “dýchací vlnu“. U dechových cvičení nacvičujeme správný dechový stereotyp a učíme se vnímat vlastní tělo. Díky individuálnímu přístupu certifikované cvičitelky může začít každý bez ohledu na věk.

 

Na cvičení s námi pití, ručník a pohodlné oblečení. Cvičíme bez obuvi.